Liity jäseneksi

Liittyessäsi jäseneksi Suomen antroposofiseen liittoon liityt samalla myös jäseneksi Yleiseen antroposofiseen seuraan, jonka keskuspaikka Goetheanum sijaitsee Dornachissa Sveitsissä.

Jäseneksi voi tulla jokainen sitä haluava ihminen. Jäsenyys ei edellytä minkäänlaista sitoutumista mihinkään oppiin.

Liiton jäsenmaksu vuonna 2023 on 130-180 euroa vuodessa. Suosittelemme jäsenmaksun maksamista kuukausittain siten, että suositusmaksu on 15 €/kk tai minimimaksu 11 €/kk.

Vaihtoehtoisesti jäsenmaksun voi maksaa kerrallakin (tai kahdessa erässä), jolloin suositusmaksu on 180 €/vuosi ja minimimaksu 130 €/vuosi.

Jos olet alle 28-vuotias, jäsenmaksu vuodelta 2023 on 60 euroa.

Jäsenmaksulasku lähetetään keväisin maalis-huhtikuussa, mutta kuukausimaksut kannattaa aloittaa heti vuoden alusta.

Maksuvaikeuksien sattuessa on myös mahdollista saada jäsenmaksuun alennusta. Silloin pyydämme ottamaan yhteyttä liiton toimistoon. (puh. 050 424 1520, tai sähköpostitse: toimisto@antropos.fi).

Jäsenille lähetetään postitse 3-4 kertaa vuodessa ilmestyvä Kirjokansi-jäsenlehti sekä Tapahtumakalenteri. Uudet jäsenet saavat myös Goetheanumista lähetettävän Yleisen antroposofisen seuran jäsenkortin ja muuta informaatiota. Suomen antroposofisessa liitossa on n. 600 jäsentä.

Voit liittyä jäseneksi täyttämällä ja lähettämällä oheisen lomakkeen.

Jäsenrekisteriimme liittyvään tietosuojaselosteeseen voit tutustua täällä.

[divider]

Haluan liittyä Suomen antroposofisen liiton jäseneksi